Mot centrum med Mamma..

Klockan är nu 12 & jag är redo för att dra in till stan med mammsen.
Min lilla syster, som inte är så liten längre, fyller nämligen 15 på Lördag. Så vi ska in & köpa lite paket !
Jag har redan köpt det hon ska få utav mig, men ska vara lite sällskap till mamma. :)
Kanske fyndar jag någonting snyggt till mig själv med.

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Var med Jessica hos min kusin, Therese hela dagen igår.
När jag kom hem la jag mig i ett skönt bad & sedan blev det en film. Somnade runt 12 tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken vacker bild!
// lovisamagnusson.blogg.se

Svar: Tack så mycket ! :)
maddez.blogg.se

2013-03-23 @ 10:08:47
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback