Uppdaterar er lite..

Gammal bild.
Blev inte någon uppdatering under hela helgen, så tänkte därför skriva av mig lite.
På fredag kväll kom Erika, min kusin hit & vi hade film kväll. Kollade på två jätte bra filmer Ego & Safe heaven.
Har ni inte sett dom så bara måste ni göra det !
Vi somade rätt sent eller kanske ksa man säga tidigt på morgonen ? hehe.

På lördagen skulle Erika åka hem, men så blev det inte. Hon stannade kvar & jag, Erika & Jessica drog iväg på fest.
Blev lite vin & trevligt folk. Helt okej kväll även om festerna inte var sådär jätte roliga. 
När vi vaknade sedan på söndagen så kom Erikas pappa & hämtade henne.
 
& i går var det måndag & något fantasktiskt hände. Ni får veta mer om händelsen lite senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; Vad roligt att du är med och tävlar! Allt bra? :)

Svar: :) De är toppen med mig ! :)Själv då :) ?
Kram
maddez.blogg.se

2013-06-05 @ 12:54:54
URL: http://lifeasemelie.forme.se
Postat av: vanja

vilken härlig bild :)

Svar: Hehe :)
maddez.blogg.se

2013-06-06 @ 14:42:31
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback