Startar om på nytt !

Hej och välkomna alla gamla och nya läsare!
Jag har nu bestämt mig för att börja om igen. Så detta blir mitt första inlägg.

Vem är jag ? 
Mitt namn är Madelene Lindell, jag är född 94 & bosatt i en liten stad vid namn Motala.
Jag är en glad, positiv & trevlig tjej. .
Jag har isblå ögon och är en riktig blondin. Ibland även när jag tänker..brukar jag få höra. ;)
Jag bor tillsammans med min mamma Helena & min lilla syster Isabelle.
Vi har också två hundar här hemma, Tindra & Techno heter dom.
Jag har även en stora syster på 29 år vid namn Jenny & min pappa, Håkan som också bor här i stan. 
 
Vad gör jag om dagarna då ? Umgås med vänner, pluggar, dricker kaffe, spelar yatzy, shoppar & festar !
Hmm, ja ungefär så ser mina dagar ut. :)
 
Jag älskar ? Rosa, shoppa, blogga, smink, vänner & familj.
 
Vänner ? Jag har 3 absoluta bästavänner, dom finaste vännerna man kan ha. Julia, Jessica & Clara. Litar på dom till 110%.
 
Vad hittar ni i min blogg ? Skönhet, mode, shopping, tips, tävlingar, musik & en massa annat skoj.
 
Om det finns någonting mer ni vill veta så är det bara att fråga på.
Ni kan gärna följa mig på bloglovin. Det kan ni göra [HÄÄR]
Eller på Instagram ? Medd0pedd0 heter jag där.

Kommentarer
Postat av: Clara

jag liter pådej till 110% också <3
Älskar och saknar dej massa !!<3
MÅNGA KRAMAR OCH PUSSAR FRÅN THAILAND !!!<3

Svar: ♥ ♥ Älskar & saknar dig också ♥♥Vi ses ju ändå ganska snart ! :D
Puss. Ha de bra♥
maddez.blogg.se

2013-03-12 @ 12:44:55
URL: http://claraadolfssons.blogg.se
Postat av: F E L I C I A

gillar din blogg! :)

Svar: Kul att höra ! :)
maddez.blogg.se

2013-03-12 @ 15:01:58
URL: http://thegoldenyear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback