Fredag fredag fredag

Gammal bild ur arkivet.
 
Hej, hoppas allt är bra med er ! Klockan är nu snart fem & jag har ränt runt med mamma & syster halva dagen.
Vi var först på Maxi, mamma hämtade ut ett paket & lite sånt. Sen åkte vi till Rusta, där köpte jag mig två doft ljus.
Dom doftar vanilj & är mina absoluta favoriter ! Älskar allt som luktar vanilj, ljus, parfym, bullar och en massa annat.
Nu ska jag fixa naglarna & sen träffa Jessica vid sju tiden.
Vad ska ni göra resten utav dagen ? :)
 

Kommentarer
Postat av: benedit ♥

fin du är!

sv; ja visst är dom! :)

Svar: Tack så mycket & detsamma ! :)Hehe ja :)
Kram♥
maddez.blogg.se

2013-05-10 @ 17:53:56
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: ▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»*✞ ☮ ♡ ♛

SV: Eller hur! Älskar den serien :)

Ha en bra fredagskväll! ·.¸¸.·~

Svar: Den är bäst ! :)Tack detsamma ! :)
Kram♥
maddez.blogg.se

2013-05-10 @ 18:44:49
URL: http://jojz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback