Lördag morgon !

Godmorgon på er ! Vaknade av att solens alla strålar smet in genom mina persienner. Finns absolut inget härligare.
Har precis käkat frukost & nu sitter jag ute på baksidan & bläddrar i några tidningar & njuter av det fina vädret !
Idag ska jag förbereda lite inför imorgon, då det kommer gäster hit. Jag fyller ju 19 år på Måndag, för er som missat. ;)
Så vi ska ha lite kalas & sådär imorgon. Äta lite gott & förhoppningsvis kan man forsätta att njuta av solen !
Ha en bra dag alla, så hörs vi senare. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, men absolut - skönt med ledighet, o nu skiner solen med så <3
Kram

Svar: Visst är det ! :)Kram♥
maddez.blogg.se

2013-05-11 @ 14:19:16
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback